پارتیشن بندی اداری

کابینت آریا

پارتیشن بندی اداری

پارتیشن بندی اداری، روشی برای تقسیم فضای یک دفتر کار به بخش‌های کوچکتر و مجزا است. این کار با استفاده از دیوارهای جداکننده موقت به نام پارتیشن انجام می‌شود. پارتیشن‌ها می‌توانند از جنس‌های مختلفی مانند شیشه، ام‌دی‌اف، آلومینیوم و گچبرگ ساخته شوند و در ارتفاع‌ها و طرح‌های مختلفی موجود هستند.

یکی از بخش های اصلی در سازمان ها و ادارات، بخش بندی هر واحد است. شما با داشتن یک پارتیشن بندی دقیق و صحیح، می‌توانید به راحتی این امر را مدیریت کنید. مجموعه آریا، یکی از بهترین تولید کنندگان پارتیشن بندی های اداری، آماده است تا به شما در این زمینه کمک کند. شما می‌توانید هر بخشی که نیاز دارید را از آریا بخواهید و آن را سفارش دهید تا در اولین فرصت ممکن به دست شما برسد.

دلیل استفاده از پارتیشن بندی اداری

زمانی که شما در یک فضای ساده و مشخص قرار می‌گیرید، به تمام محیط دسترسی داشته و به هیچ عنوان، حریم امن و یا حریم شخصی وجود نخواهد داشت. یکی از اصلی ترین دلایل برای پارتیشن بندی در ادارات همین است.

در طراحی پارتیشن بندی ها، مدل های مختلف و متنوعی برای طراحی مدل پارتیشن بندی وجود دارد. شما ممکن است بخش های زیادی در اداره خود داشته باشید که به یکدیگر مرتبط نباشند. به عنوان مثال، بخش بازاریابی و مدیریت شما باید از بخش طراحی جدا باشد. در این حالت شما باید طراحی خود را معطوف به طراحی بسته (پارتیشن بندی که با یکدیگر ارتباط نداشته باشد) خواهید کرد. اما برای بخش هایی که می‌توانند در ارتباط باشند، شما می‌توانید از طراحی باز(پارتیشن بندی که تعامل و ارتباط را ساده خواهد کرد) استفاده کنید.

ویژگی های پارتیشن بندی های اداری

پارتیشن بندی های اداری، ویژگی هایی دارند که بهتر است قبل از استفاده از پارتیشن بندی از آن ها مطلع شویم. هر کسی که قصد انجام چنین کاری را دارد، بهتر است با این ویژگی ها آشنا شود تا تصمیم گیری راحتی داشته باشد.

نصب سریع و آسان پارتیشن

به واسطه قابل حمل بودن، سبکی، عدم نیاز به مصالح خاص برای نصب و مسائل این چنینی، نصب و راه اندازی پارتیشن بندی بسیار سریع و ساده خواهد بود.

 

پارتیشن بندی اداری

عایق سرما، گرما، صوت

شاید برایتان جالب باشد که بدانید پارتیشن بندی ها عایق صوت، گرما و سرما هستند. بسیاری از مردم گمان می‌کنند که پارتیشن بندی، عایق های این چنینی نخواهد داشت. اما شما با پارتیشن بندی محیط خود، به راحتی می‌توانید عایق شدن محیط های خود را به همراه داشته باشید.

حمل آسان

یکی از مسائل بسیار مهم در پارتیشن، قابل حمل بودن آن است. شما با داشتن یک پارتیشن مناسب، محیط خود را عایق کرده، زمان خود را مدیریت کرده و در نهایت در هر موقع که بخواهید می‌توانید آن ها را جابجا کنید و طراحی محیط خود را تغییر دهید.

قابل تعویض و تعمیر بودن

از دیگر امکانات پارتیشن بندی این است که شما می‌توانید آن ها را تعویض کنید. همچنین در صورتی که آن ها از بین رفته و یا خراب شده اند، آن ها را تعمیر کنید. این امکانات شما را بسیار راحت خواهد کرد.

امکان نصب روی پارتیشن

شما می‌توانید اجسامی مانند پرده، کتابخانه و … را روی پارتیشن بندی خود نصب و راه اندازی کنید.

ضد آب بودن

شما می‌توانید در صورت نیاز خود، با استفاده از فناوری نانو، پارتیشن بندی خود را ضد آب کنید. شما با هر نیازی که داشته باشید، به راحتی می‌توانید پارتیشن مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را سفارش دهید.

ایجاد حریم خصوصی:

 پارتیشن ها می توانند برای ایجاد حریم خصوصی برای کارکنان و بخش های مختلف یک دفتر استفاده شوند. این امر می تواند به افزایش تمرکز و بهره وری کارکنان کمک کند.

کاهش صدا:

 پارتیشن های آکوستیک می توانند برای کاهش سطح سر و صدا در یک دفتر استفاده شوند. این امر می تواند برای ایجاد محیطی آرام تر برای کار کردن مفید باشد.

تقسیم بندی فضا:

 پارتیشن ها می توانند برای تقسیم بندی فضا به مناطق مختلف مانند اتاق های کنفرانس، اتاق های استراحت و فضاهای ذخیره سازی استفاده شوند.

افزایش انعطاف پذیری:

 پارتیشن های متحرک می توانند به راحتی جابجا یا دوباره پیکربندی شوند. این امر می تواند برای پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر یک کسب و کار مفید باشد.

بهبود زیبایی شناسی:

 پارتیشن ها می توانند برای افزودن رنگ، بافت و سبک به یک دفتر استفاده شوند.

برای مشاوره رایگان با دکمه زیر در ارتباط باشید

ارتباط با ما

فرم سفارش

Administrative partitioning

انواع پارتیشن بندی

پارتیشن های شیشه ای:

پارتیشن های شیشه ای می توانند به صورت شفاف، مات یا رنگی باشند. آنها می توانند برای ایجاد احساس فضای باز و روشن در یک دفتر استفاده شوند.

پارتیشن های ام دی اف:

پارتیشن های ام دی اف مقرون به صرفه و بادوام هستند. آنها می توانند در رنگ ها و روکش های مختلفی سفارش داده شوند.

پارتیشن های فلزی:

پارتیشن های فلزی محکم و بادوام هستند. آنها اغلب در محیط های صنعتی استفاده می شوند.

پارتیشن های گچی:

پارتیشن های گچی می توانند برای ایجاد دیوارهای دائمی در یک دفتر استفاده شوند. آنها عایق صدا و حرارت خوبی هستند.

مجموعه کابینت آریا، یکی از کارخانه هایی است که طی 15 سال اخیر، خود را در بازار مطرح کرده و نیاز بازار خود را شناخته و اقدام به تولید محصولات چوبی کرده است. شما می‌توانید هر مدل ابزار آلات چوبی که نیاز دارید را از آریا سفارش داده و از آن استفاده کنید. محصولاتی مانند کابینت، کمد دیواری، کتابخانه، تی وی وال، پارتیشن بندی اداری، میز اداری و… . تمام این محصولات در کارخانه آریا تولید شده و شما می‌توانید نهایت استفاده را از آن ها ببرید.

 

پارتیشن بندی اداری

انتخاب پارتیشن بندی مناسب اداری:

هنگام انتخاب پارتیشن بندی اداری، باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید، از جمله:

بودجه:

 پارتیشن ها می توانند از نظر قیمت از مقرون به صرفه تا گران قیمت متغیر باشند.

نیاز به حریم خصوصی:

 اگر به حریم خصوصی زیادی نیاز دارید، باید پارتیشن هایی را انتخاب کنید که بلند و مات باشند.

نیاز به کاهش صدا:

 اگر به کاهش صدا نیاز دارید، باید پارتیشن های آکوستیک را انتخاب کنید.

طرح کلی دفتر:

 پارتیشن ها باید با طرح کلی دفتر شما مطابقت داشته باشند.

نیازهای آینده:

 شما باید پارتیشن هایی را انتخاب کنید که بتوانند با نیازهای در حال تغییر کسب و کار شما سازگار شوند.

نکاتی برای نصب پارتیشن بندی اداری:

با یک پیمانکار مجرب مشورت کنید:

 نصب پارتیشن بندی اداری می تواند یک فرآیند پیچیده باشد. مهم است که با یک پیمانکار مجرب مشورت کنید تا مطمئن شوید که پارتیشن ها به درستی نصب شده اند.

مجوزهای لازم را دریافت کنید:

 قبل از نصب پارتیشن بندی اداری، ممکن است لازم باشد مجوزهای لازم را از شهرداری محلی خود دریافت کنید.

برنامه ریزی برای اختلالات:

 نصب پارتیشن بندی اداری می تواند باعث ایجاد اختلال در فعالیت های تجاری شما شود. مهم است که برای این اختلالات برنامه ریزی کنید.

پارتیشن بندی اداری می تواند راهی عالی برای بهبود عملکرد و زیبایی شناسی دفتر شما باشد. با انتخاب پارتیشن های مناسب و نصب آنها توسط یک پیمانکار مجرب، می توانید از مزایای بسیاری بهره مند شوید.

گالری پارتیشن بندی های طراحی شده توسط ما

پارتیشن بندی اداری
پارتیشن بندی اداری مدل۳
پارتیشن بندی اداری مدل۲
پارتیشن بندی اداری مدل۱

نظرات مشتریان

انواع پارتیشن بندی دفتر مارو فروشگاه کابینت آریا انجام داد که به شدت همه افراد شرکت از زیبایی و کیفیت کار رضایت داشتیم. در نهایت هم بسیار زیبا شد ممنونم از مجموعه خوب آریا

آرمان شکری

انواع پارتیشن بندی که در فروشگاه کابینت آریا وجود دارد و قابل اجراست تنوع بسیار بالایی دارد و این قضیه دست ما را برای انتخاب باز میگذارد.

مریم عزیزی

کیفیت کار در انجام پارتیشن بندی بسیار مهم است و اینکه محصولی که مورد استفاده قرار میگیرد از کیفیت بالایی برخوردار باشد و با دوام باشد بسیار مهم است. که محصولات آریا معمولا این شاخصه رو دارا می باشند ممنونم از شما بابت ارائه بهترین ها

محدثه مهربانی

ویژگی های ما

ثبت سفارش

یکی از بزرگ ترین امکانات مجموعه کابینت آریا این است که تمام خرید های شما از این مجموعه در قالب سفارش خواهد بود. شما هر خریدی که از آریا داشته باشید را سفارش می‌دهید و این مجموعه تمام آن کار را برای شما تولید خواهد کرد.

کیفیت بالا

در تولید و ساخت تمام محصولات کارخانه کابینت آریا، از بهترین جنس و بهترین مدل mdf که دارای بالا ترین تراکم است استفاده می‌شود. شما با داشتن این مدل از چوب ها، کیفیت کاری خود را خواهید داشت و در کنار آن از ضمانت نامه نیز می‌توانید استفاده کنید.

قیمت مناسب

یکی از بزرگترین مزایای شما با خرید از مجموعه کابینت آریا، این است که شما پایین ترین قیمت بازار را خریداری می‌کنید. شما در واقع از یک کارخانه خرید کرده و تمام واسطه ها را دور زده و مستقیما با تولیدی در ارتباط خواهید بود.

بیش از ۱۵ سال تجربه

مجموعه آریا با داشتن بیش از 15 سال سابقه، به خود افتخار می‌کند که توانایی انجام تمام پروژه های چوبی شما را به صورت کامل به عهده گرفته و آن ها را به صورت کامل و با بالا ترین کیفیت ممکن انجام دهد. ساخت و تولید کابینت، کمد دیواری، پارتیشن بندی اداری، میز اداری، تی وی وال، کتابخانه و هر چیز دیگری که نیاز دارید را می‌توانید از آریا تهیه کنید.

سوالات متداول

کدام مدل از پارتیشن بندی اداری بهتر است؟

بلا شک این موضوع نیاز به بررسی نیاز های شما دارد. شما ممکن است نیاز به محیطی داشته باشید که پارتیشن بندی شیشه ای مناسب باشد. همچنین، ممکن است که شما نیاز به پارتیشن های چوبی داشته باشید. این امر کاملا به نیاز شما مرتبط خواهد بود.

چگونه در آریا ثبت سفارش کنیم؟

شما می‌توانید با شماره ۰۲۱۴۴۹۷۴۷۹۶ تماس گرفته و با مشاوران ما در ارتباط باشید و یا به فروشگاه کابینت آریا به آدرس تهران، فردوس، خیابان ایت الله کاشانی، روبروی پمپ بنزین مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت نمایید.

پارتیشن بندی خانگی توسط آریا انجام خواهد شد؟

یکی از پارتیشن بندی ها، پارتیشن بندی منازل است. شما می‌توانید این مدل از پارتیشن بندی را هم سفارش داده و آریا این را نیز برای شما خواهد ساخت.

مدل هایی که آریا پوشش می‌دهد، چیست؟

به واسطه تولید تمام محصولات، آریا هر مدلی که شما دوست داشته باشید را تولید خواهد کرد. پس جای نگرانی نیست. با خیال راحت ثبت سفارش خود را انجام دهید.
انواع پارتیشن بندی اداری

فرم سفارش

5/5 - (12 امتیاز)